a

"İnsanla uğraşmak çok güçtür ve zaman ister."
Sayfa 334·Kitabı okudu
Alıntı
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"ben aşktan daima kaçtım. hiç sevmedim. belki bir eksiğim oldu. fakat rahatım. aşkın kötü tarafı insana verdiği zevki eninde sonunda ödetmesidir. şu veya bu şekilde... fakat daima ödersiniz... hiçbir şey olmasa, bir insanın hayatına lüzumundan fazla girersiniz ki bundan daha korkunç bir şey olamaz."
Sayfa 319·Kitabı okudu
Alıntı
etrafındakilerin hemen hepsi onun hayatına, bir kere bile onu anlamaya çalışmadan, hep ona çullanmak için girmişlerdi.
Sayfa 306·Kitabı okudu
Alıntı
"ben etrafımı sevmezsem rahat edemiyorum. her şey içimde altüst oluyor sanki..."
Sayfa 286·Kitabı okudu
Edebiyat