İsmail Akbaş

İsmail Akbaş
@i_akbas01
Ama şarabı şeriat yasaklamıştı. 'Kötülük' dedi Simyacı "İnsanın ağzından giren şeyde değildir.Kötülük oradan çıkandadır."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Galiba bu tip şeyler hep vardı.Böyle önyargılar.Bilirsin işte.Bağnazlar her yerde."
Baktığı her yerde iki farklı tip insan görebiliyordu:Mutlu,gülen,bağıran üniformalı askerler ve çizgili pijamaları içinde mutsuz,ağlayan,bir çoğu sanki uyuyormuş gibi boşluğa bakan insanlar.
Neden öldüğünün önemi yok,bir insanın neden öldüğünü sormak saçmadır,neden öldüğü zamanla unutulur,yalnızca bir tek sözcük kalır geriye,öldü.
Kendimizi hayvanlardan ve bitkilerden üstün görmemiz büyük bir aldatmaca,insanlık diye yücelttiğimiz şey aslında ne aşağılayıcı bir kavram.