Aydannn

Aydannn
@iamaydan
Trakya Üniversitesi
Tekirdağ
16 okur puanı
Mayıs 2021 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Yanımda olmanı istiyorum diyemediğim için bu yağmur içimi ıslatıyor dediğimi nasıl anlamaz? Düpedüz, sarıl bana dedikten sonra sarılmanın ne anlamı kalır!
Sayfa 15·Kitabı okuyor
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"İnsan bekler, bekler, bekler.Şakakları zonklayana dek düsünür, düsünür, düsünür.Hicbir şey olmaz.İnsan yalnız kalır,yalnız yalnız.
"Fazla ısrar etmemeli insan.Elinden gelenin en iyisini yapıp, beklemeli.Vazgeçeceği noktayı çok iyi bilmeli."
"Bilmiyorum. Bir türlü alışamadım. Sanki yüreğim boş bir kafes…”
Dünyada hiçbir şey, hiçlik kadar insan üzerinde baskı yapamaz.