iamdicle

iamdicle
@iamdicle
"Hangi yaşta ölürsek ölelim, tamamlanmamış cümlelerimiz olacak..." Furuğ Ferruhzad
Edebiyat
Reklam
Bu arada güzel bir cümle de var mektupta: "Kadınların çok fazla şeye ihtiyacı yoktur."
Edebiyat
"Bir şeyi aşırı istemek iyi değildi, sırf bu yüzden bir şeyin olacağı varsa bile olmazdı. İnsanın isteği dozunda olmalıydı."
Edebiyat
1k
Uyursam geçecekti, Büyürsem unutacaktım. Oysa onlar yanılıyorlardı Bunu herkes biliyordu Geçerse uyurdun, Unutursan büyürdün. Murat Ali Ersan
Edebiyat