iamdicle

iamdicle
@iamdicle
"Çok empati kuruyorsunuz Başkomserim, ne dünya bu kadar hassasiyeti kaldırır ne insanlar bu kadar inceliği.. Hakikat çok daha basittir çok daha acımasız."
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Arama boşuna, bulunmak istemeyeni.. "
"Yetişkinler hiçbir zaman kendi başlarına bir şeyleri anlayamıyorlardı ve sürekli her şeyi onlara açıklamak, çocuklar için çok yorucuydu.."
"вír ínѕαn kєndíní nє kαdαr ѕınırlαrα ѕσkαrѕα σ kαdαr ѕσnѕuzluğα чαklαşır.."
"Beni içime attığım düşüncelerim boğacaktı.. "
İndigo·Kitabı okudu