nisa

..: öte yandan bedenin ve tinin en basit yasalarını sürekli çiğneyişimiz, yaşlı genç hepimizi utanç verici bir bağımlılığa ve özgür olmayışa sokar,-hekimlere,, öğretmenlere ve tüm toplumun üzerindeki baskıları hala hissedilen din adamlarına olan, aslında gereksiz bağımlılığımızı kastediyorum.
Alıntı
Reklam
"Kardeşim, şansın varsa tek bir erdemin olur, daha fazlası değil: böylece daha kolay geçersin köprüden. Ayırt edicidir çok sayıda erdeme sahip olmak, ama zorlu bir kaderdir de; ve kimileri erdemlerin savaşı ve savaş meydanı olmaktan usandıkları için çöllere vurup öldürdüler kendilerini."
Sayfa 30·Kitabı okuyor
Felsefe-Düşünce
"Erdemin, adların mahremiyetinden daha yüce olsun; ondan söz etmen gerektiğinde dilinin dolaşmasından utanma."
Sayfa 30·Kitabı okuyor
Felsefe-Düşünce
"Dile getirilmezdir ve adsızdır, ruhuma acı ve hoşluk veren, üstelik yüreğimin açlığını çektiği şey."
Sayfa 30·Kitabı okuyor
Felsefe-Düşünce
"Düşüncelerinin ve duygularının ardında güçlü bir buyurgan, bilinmeyen bir bilge vardır kardeşim – benlik denir ona."
Sayfa 28·Kitabı okuyor
Felsefe-Düşünce
Reklam