Ruhefza

"Eğer bu ölümse, ölümden korkmamalı. Onun güzel yüzünde, ölüm bile güzeldi."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"İçi ne kadar doldurulursa doldurursun, yine de hafiftir hayat. Çünkü altı deliktir. Delikse ölümdür. Bütün kazançlar bu delikten kayıp gider."
Sayfa 463·Kitabı okudu
"Dişlerimiz olduğu için ısırıyoruz. Bu yüzden bu kadar vahşiyiz... Gözlerimiz olduğu için hayran kalıyoruz. Bu yüzden bu kadar aşığız."
Sayfa 447·Kitabı okudu
"Hayat ölene kadar hissedilen zevklerden, çekilen acılardan çıkarıldığı zaman geriye kalandır."
Sayfa 423·Kitabı okudu
"En kötü kabus bile iyidir hayatın kendisinden."
Sayfa 348·Kitabı okudu