Doğuyoruz, bedenimizi canlı tutacak kadar bize yiyecek veriyorlar, aramızda gücü yetenleri son nefesine kadar çalıştırıyorlar ve çalışmayacak duruma geldiğimiz anda da en vahşi bir acımasızlıkla bizi boğazlıyorlar.
Sebebi her ne olursa olsun, dünya üzerinde acının artmasını dileyemezsiniz. Acı için tek bir şey dileyebilirsiniz; O da acının dinmesi. Dünyadaki hiçbir şey fiziksel acı kadar kötü değildir.