geçen iki yılın ardından bildiriyorum; sevginin iyileştirme değil ama unutturma gücü varmış ve geçmişteki tüm kırgınlıklarını unutturabiliyormuş insana. ayrıyeten sahiden de içinde nice heyecanlar ve umutlar saklıymış ancak ne aşk ne bir şehir ne de bir başkası...yalnızca insanın kendisi iyileştirme gücüne sahip olabilirmiş.
zeynep
@iamzeyy
·
sevginin insanı müthiş derecede iyileştirme gücü olduğuna ve tüm heyecanları, umutları içinde sakladığına inanıyordum. galiba artık inanmıyorum
“Portuga!”
“Hı…”
“Ben senin yanından bir daha hiç ayrılmak istemiyorum, biliyor musun?”
“Niye?”
“Çünkü dünyanın en iyi insanı sensin. Senin yanındayken kimse bana zarar vermiyor ve kalbimde mutluluk güneş gibi parlıyor.”