hiç acele etme… süreci yaşamayacaksan, tadını çıkarmayacaksan, araştırdığın şeyin üzerinde demlenmeyeceksen fayda kazandırmayacaktır sana.
dem çok değerlidir.
okuduğun, izlediğin, araştırdığın, gezdiğin, her şeyin sende demlenmesine izin ver.
demlenmek derinleşmektir çünkü. okuduğun şeyle ilgili derinleşebilmen için o süreçte demlenmeye ihtiyacın vardır. “en derin nehirler yavaşça akar” der bir atasözü… aceleyle hayra, başarıya ve sağlığa ulaşan kimse ama hiç kimse yok.
her şey derindir, her şey anlam yüküyle kaplıdır, her şey bize kendini azar azar gösterir. beklemek, belirleyici bir eylemdir. zaferlerimizin, karakterlerimizin bir parçasıdır beklemek. japonlara göre kazanmak ve başarmak, “en sabırlı” olanın hakkıdır.