ibrahim doğan

ibrahim doğan
@ibodgn
denizli
17 Mayıs
27 okur puanı
Eylül 2014 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
William Shakespeare
Yağmuru seviyorum diyorsun, yağmur yağınca şemsiyeni açıyorsun... Güneşi seviyorum diyorsun, güneş açınca gölgeye kaçıyorsun... Rüzgarı seviyorum diyorsun, rüzgar çıkınca pencereni kapatıyorsun... İşte,bunun için korkuyorum; Beni de sevdiğini söylüyorsun...
Reklam

ibrahim doğan

, bir kitap okudu
10/10
·332 syf.··
Beğendi
·
227 günde okudu
·
2017 2. kitabı
Cemal Süreya
8.2/10 · 32,3bin okunma

ibrahim doğan

, bir kitap okudu
9/10
·160 syf.·
Beğendi
·
2017 1. kitabı
Reşat Nuri Güntekin
8.9/10 · 51,6bin okunma