-Tüm iktidar modellerini reddediyorum.
-Hükmetme lafını sevmiyorum.
-Devlet liderliği politik güçtür ve politik güç, halkı baskı altına almanın resmi adıdır.
(...)
-Bugün insanlarda çok fazla güç var.
-Gücün tek bir elde toplanması özgürlükleri tehdit ediyor. Bireyleri aşağılıyor ve mağdur ediyor.
-Dünyanın kurtulması için otoriteye karşı savaşmalıyız.
-İnsan onuru ve barış sağlanana kadar.
Film: A King in New York (1957), Charlie Chaplin