Herkes bu şekilde hareket ederse, yardıma ihtiyaç duyulduğunda yardım istenirse ve 'hayır' deme ihtiyacı hissedildiğinde özgürce 'hayır' denebilirse dünya çok daha iyi bir yer olacaktır.
Çoğu insan çok daha ölümcül duygulara sahiptir. Bu duyguların kendisi kötü değildir ve bizi kötü bir insan yapmaz. Önemli olan bu duygularla ne yapacağınızdır. Kendinizi hissettiklerinizden dolayı yargılamayın. Kendinizi eylemlerinizden dolayı yargılayın.
Duygu, hayatta kalmak için gereklidir. Duygular bize ne zaman tehlikede olduğumuzu, ne zaman koşacağımızı, ne zaman savaşacağımızı ve neyin savaşmaya değer olduğunu söyler.