lovexps

İnsan, kendi iyiliğini düşündüğü için değil;içinde var olan sevgi sayesinde yaşar. <3
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Senin yeryüzün, şimdi benim gökyüzüm
Biz beş yabancı, artık gerçekten tanışmalıydık
Enkazın altında olmaktanda öte, o enkaz bendim
"Darmadağınık hissediyorum, "dedim " Toplarız, "dedi
Sayfa 321·Kitabı okudu