Nereye ne kadar dahil olması gerektiğini bilemeyen, ya hepliğiyle taşıp kendini yok eden ya da hiçbir şeyliğiyle kolayca silinip giden bir şeyim ben. Bu kadarım.
“Hiç kimse bir aşkı onarmaya kalkmasın, kaybedilmeye değer en güzel anında bitirilmişse eğer.” diyor Ahmet Telli. Çünkü, ayrılık da sevdaya dahil. Kalmak zarar veriyorsa gitmeli insan. Sevmek sahip olmak değildir. Her ne olursa olsun, sevdiğin şeyin iyi olmasını istemektir.