İclâl

İclâl
@iclalxv
"Bana verdiğin mutluluğu paylaşacak kimsem yok. Sevincimi içimde ve yalnız taşıyorum. Biliyorsun ya; Susarak yaşamak zorundayım seni..."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Bana öyle geliyor ki, hakikaten yapabileceğimiz bir tek iş vardır, o da ölmek.
Sayfa 3