"Ama yaşamaya devam ediyorsun. Kendini öldürmüyorsun. Hiç kimse seni sevmiyor, hiçbir şey elde etmiyorsun. Bir sonraki anla baş edemiyorsun. Yine de benimle bu şekilde konuşmaya cesaret ediyorsun, seni zalim. Sevme yeteneğin yok, seni heyecanlandıran tek şey korku!"
"Korkarım ki ne yanlış davranışların, ne sadakatsizliğin ne de uzak diyarlara gitmenin bir faydası olur. Kendinizi öldürmek zorunda kalacaksınız." dedim gülümseyerek.