Doğru sizi her zaman kurtarmaz. Önemli olan sizi kurtaracak bir yol seçmek değil, gittiğiniz yoldan geri dönmemektir. Ya da benim anladığım bu. Okumanızı tavsiye ederim.
İnsan mısın?
Günahkar mısın?
Pişman mısın?
Düzelmek mi istiyorsun?
Merak etme, hiç bir zaman düzelemeyeceksin. Sadece bunları kabullenip çabalayabilirsin! ÇABALA !
Yoksa nasıl geldiysen bu dünyaya öylede gidersin.
Hayatın her evresinde okunması, okutulması gereken bir eser. Ve hiç bir zaman tam olarak anlayamayacağım bir eser.
Üzgünüm küçük prens.
Artık bende büyüdüm.
Çok özür dilerim...
Küçük PrensAntoine de Saint-Exupéry · Can Çocuk Yayınları · 2015280,2bin okunma
İnsanı insan gibi ele alan bir kitap. İlk başta Raif efendiye kıl oluyorsunuz. Sonra kendinizden utanıyorsunuz. Okumanız dileğimle... ( Hissedelim, hissettirelim )