Doğru sizi her zaman kurtarmaz. Önemli olan sizi kurtaracak bir yol seçmek değil, gittiğiniz yoldan geri dönmemektir. Ya da benim anladığım bu. Okumanızı tavsiye ederim.
İnsan mısın?
Günahkar mısın?
Pişman mısın?
Düzelmek mi istiyorsun?
Merak etme, hiç bir zaman düzelemeyeceksin. Sadece bunları kabullenip çabalayabilirsin! ÇABALA !
Yoksa nasıl geldiysen bu dünyaya öylede gidersin.