Kübra

Kübra
@idazeytini
Sorgulanmamış ve üzerine düşünülmemiş bir hayatı yaşamak, bir lokmayı çiğnemeden yutmaya benzer.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsan beklenmeyeni beklemeyi bilmelidir.
Çünkü ölümün ışıyan çehresidir yaşamın üzerine aydınlık düşüren.
Bu nedenle uyanık olalım; iki anlamda uyanık olalım: Auschwitz’den bu yana insanın ne yapabileceğini biliyoruz. Hiroşima’dan bu yana da neyin tehlikede olduğunu biliyoruz.
“Kendine gülmeyi öğrenen nevrotik birey, kendini idare etme, belki de iyileşme yoluna girmiş olabilir.“