Şiirler yazdım, kitaplar okudum
Elime bir bardak aldım, onu yeniden oydum
Derinlerde kaldım böyle bir zaman
Kim bulmuş ki yerini, kim ne anlamış sanki mutluluktan
Ey yağmur sonraları, loş bahçeler, akşam sefaları
Söyleşin benimle biraz bir kere gelmiş bulundum.
Edip Cansever
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Bazen düşünceler hakikate ve gerçekliğe eylemden daha yakındır. Her şeyi söyleyip yapabilirsin ama sahte bir düşünce üretemezsin.”
I’m thinking of ending things
Bir cihangirken ben, kitaplar
Arasında ıslıkla yürürken
Şiirin okları sinemi parçalardı
Ama en çok sevince kanardım ben
İsterdim baş ucumda hep olsun
Ayrılıklar için iyi bir anne.
M. Kemal Sayar
Bu gençlik orkestrasının sesi. Bu ülkenin çocukları. Sırplar, Hırvatlar, Müslümanlar. Ateşkes oldu mu hep birlikte sokaklara çıkarlar. Şehrin bir ucundan bir ucuna dolaşıp müzik yaparlar.
Ulysses Gaze/Theo Angelopoulos