St. Petersburg'u çok severim; orayı iyi de bilirim, insanını tanırım. Bu konuda iddialıyımdır; bir Leningradlının (St. Petersburglu) yüzüne baksam, oralı olduğunu anlarım. Çünkü Leningradlılar rafine insanlardır, kendilerini hemen belli ederler. Irk olarak da daha farklıdırlar, onlar sarışın Ruslardır. Vareglerin soyundan gelirler.