İnsanları konuşarak tanıyamazsınız. Konuşmak canlı yaratıklar arasındaki en etkisiz iletişim aracı. Dil yalan söylüyor, olanları çarpıtıyor, insanlığın hiç bıkıp usanmadığı klişeleri tekrarlıyor. Bu yüzden insanları dinlemek onları anlamak için yeterli değil.
Hiç özlemim olmadı. hayatımın tatsızlıkla hatırlamadığım hiç bir dönemi yok. Hepsinde de aynıydım oyunu kaybeden yada küçük bir zaferi hak etmeyen bendim. Evet umutlarım vardı, zira her şey ya umuttur ya ölüm
Bana adi gelen ve gerçekleştirmekten kendi irademle sakındığım şeylerin başkaları tarafından yapıldığını, yapıldıklarını gördükten sonra ise bunların dünyanın sıradanlığından başka bir şey olmadıklarını gördüm.