Kitabı çok beğendim. Ben önce filmlerini izlemiştim ama kitap ayrı okurken kendi hayal dünyanda kuruyorsun her şeyi. Bence 7den 70e herkesin okuması gereken bir kitap. Büyüleyici bir dünyası var. İnsanı ordan oraya sürüklüyor. Etkileyici bir anlatımı var. Herkese tavsiye ederim.