Önce diziyi izlemiş sonra kitap serisine başlamış biri olarak karakterlerin iç dünyasına bu denli yakın olmak çok farklı hissettirdi. Son cümlelere kadar olayları her üç bakıştan da (dedektif, mağdur, katil) soluksuz okuttu. Diziyi lisede izlemiştim. Kitap serisini Adli Bilimler bölümünden mezun olduğum vakit okumaya başladım. Ve bu bakış açısıyla okurken detayların verdiği haz gerçekten tarifsiz. Yazarından çevirenine, yayına hazırlayanına, dipnot detaylarındaki özene kadar harika ötesi bir kitap. Polisiye, gizem, gerilim ve psikoloji severler kesinlikle okumalı.