...Zamanla, iyi şeylerin, ancak onları fazlasıyla istemekten vazgeçtiğimde olduğunu, gerçekleştiğini fark ettim. Bu doğruysa, tersi de doğru demekti: Yani bir şeyi çok fazla istemek, onun olmasını engelleyecekti...
Herkesle aynı şeyleri okuyunca, ister istemez herkes gibi düşünürsün.Bu, kaba ve zevksiz insanların dünyasıdır.Ciddi insanlar böyle şeylere zaman harcamaya utanır...