İçimde neler olduğunu hissetmiyor musunuz ? Anlamıyor musunuz ? Konuşmakta bile güçlük çekiyorum. Tam şuramda... verin elimizi, tam şuramda birşey, taş gibi ağır birşey duruyor, derin bir acı duyuyormuş gibi. Garip değilmi, acı da, sevinç de insanda aynı etkiyi yapıyor ; soluğumuz kesiliyor, insanın ağlayası geliyor. Ağlarsam belki rahatlarım; tıpkı büyük acılarda olduğu gibi...
Sayfa 296 - Türkiye işbankası kültür yayınları·Kitabı okudu
"İçinde olup bitenlerden haberi yoktu kimsenin.. Eşi dostu sanıyordu ki onun bütün derdi yemek, içmek ve uyumaktan ibaret,,,
İçindeki fırtınayı kimse bilmiyordu.."
Allah beni 3 hakikati öğrenmem için Dünyaya yolladı.
Allah'ın bana söylediği
Birinci soru şuydu. 'İnsanın içinde ne olduğunu öğren ?
Bende insanın insanın içinde SEVGİ olduğunu öğrendim.
İkinci soru ise 'İnsana ne verilmemiştir ? ' İnsana neye ihtiyacı olduğunu bilme yeteneği (GELECEK bilgisi) verilmedi.
Üçüncü soru ise 'İnsan ne ile yaşar? İnsanın elinde hiç bir şey olmasa bile Allah sevgisi olsun yeter. Yani insan ALLAH sevgisi ile yaşar.