Biz ayrı ayrı iyi insanlarız
Biz yalnızken herkesi severiz..
Gecemiz büyüktür, güzeldir
Dünya, evimizde ışır
Toprak merhametimizdir
Rüzgâr annemizin memesi..
Bahçeler sevgilimizin soluğu,
Gökyüzü hayal evimizdir.
Sonra sabah olur
Evlerden çıkarız
Herkesten yapılmış binlerce herkes
Birden korkarız!
Yalnızlığımız ortada bırakmıştır bizi
Bu kadar insanı nasıl severiz!
Hepimiz hepimizin zalimi ve mazlumuyuz..
Vicdanımız eşyalarımızdan rahat
Boynumuzda başka hayatların ölü fotoğrafları
Eşiklerimizde sevgisiz şarkılar..
Dönüyoruz dünya diye kendi gövdemizi.. 🌒
Her mükemmel varlığın ardında da mutlaka bir trajedi vardı. Sanki en sıradan çiçeğin açması için bile dünyanın şiddetli doğum sancıları çekmesi gerekiyordu..
Bundan sonra yaşamın için kitaplığın boks maçından daha önemli olduğunu anlamaya başlayacaksın. Ormanda düşüne düşüne yürümenin , sokaklarda tören yürüyüşü yapmaktan daha önemli olduğunu; iyileştirmenin öldürmekten, sağlıklı bir özgüvenin ulusal bilinçten daha önemli olduğunu, ve alçakgönüllülüğün yurtsever ya da yurt düşmanı naralardan daha iyi olduğunu anlamaya başlayacaksın.