Erkekler her zaman bir kadının ilk aşkı olmak ister. Bu onların manasız gururu. Biz kadınlar bu konularda çok daha incelikli içgüdülere sahibiz. Bizim istediğimiz bir adamın son ilişkisi olmaktır.
İshak- Yaz... Anacığım, burada bir gardiyan var, kendisi puşttur!
Cemil - Bunu yazamayız İshak.. Gitmez mektup.
İshak- Niye?
Cemil - Okurlar, göndermezler.
İshak- O zaman de ki,gardiyan sanki puşt gibidir!
Cemil- Böyle de olmaz.
İshak- Tamam de ki, bizim gardiyan için puşttur diyiler ama öyle değil!
Cemil- İshak!.. Gardiyanı hiç karıştırmayalım.