İnsanın kendi kendini göremediğini mi söylemek istiyorsun Arisbe? - Evet, öyle. Buna tahammülü yok insanın, yabancı bir tasvire ihtiyacı var. - Ve bu hiçbir zaman değişmeyecek değil mi? Her zaman sadece aynı döngü mü olacak? Kendine yabancılık, putlar, nefret?