Demek yaşamak istediğim tek yer olan o hafizadan şimdiden silindim! Nasıl olur ? Şimdiden baba değilim !Çocukların dilinde sık kullanılan ,çok hoş ve masum olduğu için yetişkinlerin ağzına alamadığı o babacığım ! sözcüğünü duymamaya mahkûm olmak !
Mayıs ortalarında her halde gelmek istiyorum. O zaman mehtap da olacak, seninle ay ışığı altında yalnızca dolaşmayı o kadar istiyorum ki...’’Gözlerimi kapadığım zaman senin hayalini görüyorum...’’.Ah Aliye,ben gözlerim açıkken bile hep seni görüyorum.Her şeyde senin hayaline tesadüf ediyorum.