İlayda Dağdelen

İlayda Dağdelen
@ilaydagdelen
Müdür, "Bak Tarık, bize yalan söyleme... Seni ezeriz!" dedi. İşte bu "ezeriz" sözü bana dokundu. İçime oturdu. Sinek miydim ben?
Sayfa 62 - Can·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
" ...Evet, ayrıca insanoğlunun kalbi de kötülük doludur ve yaşarken kalbinde de delilik vardır. Sonra da ölür gider. Yaşayanlar arasında olan için umut vardır, çünkü canlı bir köpek ölü bir aslandan daha iyidir. Çünkü yaşayanlar öleceklerini bilirler, ama ölüler hiçbir şey bilemezler. Onlar artık ödül de alamazlar, çünkü hatıraları unutulmuştur; sevgileri, nefretleri, kıskançlıkları da artık yoktur. Sonsuza kadar yeryüzünde yapılan bir işten bir pay alamazlar. "
Sayfa 42 - Antik yayın·Kitabı okudu