ileyda

ileyda
@ileyda_
@ileyda_·
·
sabitlendi
Bu yüzden yitiğiz biz, başka bir suçtan değil, tek cezamız umutsuz bir özlemle birlikte yaşamamız.
Reklam
Ağlarsalar, önce kim, kime ağlar.
Ben korkmayorum sana yönelmekten. Seni yinelemekten, seni yenilemekten. Bir bağlayan, bir ayıran duyuda. Senden gelmekten, sana gelmekten.
Sen bakmasını bildikçe görünür yanmışlığım.
Ben yoksam, biliyorum, ben sende yokuz.. Sen yoksan, biliyorum, sen bende yokuz.. Ve de gözlerimizde bir o ışık., ki.. O yoksa, biliyorum, biz bizde yokuz.
Reklam