Bu kadar kalabalığın içinde nasıl yalnızlığımızla başbaşa kalabiliriz ki? Kitap okurken, müzik dinlerken veyahut bir film izlerken gerçekten yalnız sadece kendimizle başbaşa kalabiliyor muyuz? Kafamızdaki düşünceleri kişileri sesleri bir kenara koyup sadece bi fincan kahve biraz tıngırdayan müzik ve bir kitap. Gerçekten bunları yaparken yalnızlığımızla başbaşamıyız?