"Tekrar o yara, o küçük yara feryat etti. Ah niçin ona yetemiyordu? Niçin ona her şeyi unutturamıyordu? Erkek kalbinin kadın kalbinden ziyade isteyici olması bir haksızlık değil miydi?"
"İşte bak doktor! Ben ne zamandan beri aşığım.Bu aşk benim kemiklerime,iliklerime,her tarafıma geçmiş,işlemiştir.Hangi bir tarafımı kesip atsan,damarlarımda,sinirlerimde,vücudumun her tarafında aşkı bulacaksın.Ben benliğimden çıkmışım! Aşk kesilmişim!"