Ama yükselenlerde hoşumuza giden şeyler yıldızı sönenlerde o kadar hoşumuza gitmiyor.Mücadeleyi sadece tehlike anında seviyoruz ve her halükârda son anda karar verme hakkı sadece ilk başta mücadele verenlere aittir.Refah döneminde ısrarlı bir muhalefet yapmayan yıkılış döneminde susmalıdır.