"Her biri diğerinin kendisini anladığını biliyordu.Dostlar için bunu bilmek iyidir, düşmanlar içinse son derece kötüdür özellikle de bir açıklama yapma ya da bırakıp gitme olanağı yoksa."
Sayfa 200 - Pavel Petroviç ve Bazarov düellodan sonra uşak Pyotr'un yardım getirmesini beklerken.·Kitabı okudu