Andrey Yefimıç:
Sıcak, rahat bir oda ve bu koğuş arasında hiçbir fark yok, dedi.-İnsanın huzuru ve memnuniyeti dışarıda değil, içindedir.
-Nasıl yani?
Sıradan bir insan iyiyi ya da kötüyü dışarıdan, yani bir atlı arabadan ya da bir çalışma odasından bekler. Düşünen bir insan ise kendinde bulur.