Petrole dayalı yakıt kullanımı dünya ekosistemini bozdu/ bozmaya hızla devam ediyor. Sürdürülmesi imkansız bu sisteme rağmen, partilerin otoyol projeleriyle iktidara gelmesi; ve arabanın ''kutsal'' bir sembole dönüşmesi insanlık trajedisi değil mi?
Küreselleşmenin, ''kutsal arabalara'' yol açmak için, en değerli tarım alanlarını/ biyoçeşitliliği yok etmesine ne yazık ki büyük kitleler/ siyasal iktidarlar duyarsız. Ne kadar otoyol, o kadar gelişmişlik sanıyorlar. Yanılıyorlar...