Türkiye'yi kandırdılar:
Salt zihni kuşatan müfredatla insan dönüşmeyeceği belliydi; ezberci kuşaklar yetiştirdiler.
Hiçbir ülke, zihne yüklenen bilgiyle kalkınmaz, ilerlemez.
''Ne kadar öğretmen-ne kadar okul varsa ülke ekonomisi o kadar iyi olur'' sözü, boş bir laftır.
Bizi aldattılar... İkili eğitim antlaşması sonucu ABD, azgelişmiş ülkeler için öngördüğü ''dinsel eğitim'' ya da ''eğitimin dinselleştirilmesi'' politikasıyla eğitim kitaplarını yıllar önce ''dincileştirdi''.
Hatırlatırım: İlkokullara din dersi İkinci Dünya Savaşı sonrası konuldu!