Demek benim dünyada dostlarım vardı. Daha yaşayabilirdik. Beyhude yere, iftiracılar, namussuzlar, yalancılar, birbirinin ekmeğini kapanlar için insanları, yaşamayı hor göremezdik.
İşte bu yüzden hikaye yazarım. İşte bu merak yüzünden hikayeci geçinirim. Hikayelerimi beğenmezler üzülürüm. Beğenirler kızarım. Kendim beğenirim, budalalaşırım.
Yaşamak öyle kısa ve hiçlik dolu bir konukluktu ki bu dünyada. Bir sınavdı yaşamak. Allah kullarını sınamak için yaratmıştı evreni. Sınıyordu onları sonsuz cennetine kabul etmek için. Yaşamak bu kadarcıktı işte. Bir varsın bir yoksun.