Değer emekle ilgilidir bana göre. Rakamları aşar. Değer üretmek sevgiyle, bilgiyle ve kültürle de ilgilidir. Aksi halde her şey rakamların köleliğine dönüşür. Hiç değeri olmayan, yani sevgi, emek ve bilgi içermeyen şeylere çok büyük rakamlarda paralar harcadığı halde elleri boş kalmış hisseden insanların dünyasında yaşıyoruz. Değerli ile pahalıyı birbirinden ayırt etmek gerektiğine inanıyorum ben. Pahalı ile ilgili hesaplara karışmıyorum. Bir kazağa o kadar verilir mi bilemem. O parfüme onca parayı ödemeye değer mi bilmem. Ama yüzünü güldürecekse sevdiğin insanın başında saatlerce kitap okumaya değer. Değerli olan, iyi gelendir. Gösterişe dayalı hiçbir şey insana iyi gelmez. Anlık bir iyilik yaşatsa da derinlerdeki değersizlik duygusunun çaresiz savaşından dolayıdır o. Değer katmaz yani. Gösteriş katar, ilgi uyandırır, konuşturur sadece.