İnsanın diğerlerinden farklı olmaması daha iyidir.Çirkinler ve aptallar bu dünyadaki en iyi şeye sahipler.Rahat rahat oturup aval aval sahnedeki oyunu izlerler.Zafer kazanmakla ilgili hiçbir şey bilmiyorlardır ama en azından yenilgiyi de bilmezler. Hepimizin yaşaması gerektiği gibi yaşarlar. Hiçbir şeyden rahatsız olmadan kayıtsızca ve huzurlarını bozmadan... Ne başkalarına bir yıkım getirirler ne de yabancıların elinden bir yıkım yaşarlar.Senin konumun ve zenginliğin Harry,benimse zekâm...
İnstagram ilknurun.kitapligi
Malesef sevemedim.Konu çok iyiydi. Okura daha farklı sunulabilirdi..Sanki bu yarım kalmış gibiydi. Sondaki sözler harikaydı. Anasayfamda da paylaştım.Yani bence sadece sonu anlamlıydı. Ama yine de alın okuyun, hemen bitebilecek incelikte ve akıcılıkta. Okuyacaklara keyifli okumalar.
Instagram@ilknurun.kitapligi Stefan ZweigOlağanüstü Bir Gece