#okudumbitti Beğendim mi bilemiyorum. Kitaptaki karekter fazlalığını hiç sevemedim Ama bir cinayetten fazlasını anladım kitapta. pek sevdiğim kitap olmadı ama beni etkileyen alıntıları da akışta paylaştım.. Okuyacaklara şimdiden keyifli okumalar.. Kırmızı PazartesiGabriel Garcia Marquez