Kendini bir başkasının psikolog randevusunda hissetmene neden olan ve olayları okurken seninde nasıl davranman gerektiğini (bence) klasik olarak anlatan ama bağlantıları ortanın üstünde olan bir kitap. Maalesef yazarın sadece 1 kitabını okumakla kaldım ve sanırım kalmaya devam edeceğim.