"İnsanların birbirlerini sevdiklerini anlamaları için, birbirlerini tanımaları gerek bence. Gereğinden fazla alıştığımız kişileri sevip sevmediğimiz üstüne kafa yormayız."
Servet Hanım o gece hiç uyuyamadı. Bağışlayamama, olanca acılığıyla zehirliyordu onu. Onu yaşatmamışlardı, onu sevmemişlerdi, onu hasta etmişlerdi, kocası ve çocukları. Hiçbirinin umurunda değildi Servet Hanım.