sanırım, fırsat olunca kızlarla langur lungur dalga geçmeyi pek severim, gülünçlük olsun diye. ben aslında dalga geçmek istemediğim kızlardan hoşlanırım en çok
kızlarla olan sorun da bu işte. hoş bir şey yaptıklarında, pek yüzlerine bakılmayacak gibi olsalar da, hatta salak bile olsalar, onlara böyle yarı yarıya aşık oluyorsunuz ve hangi cehennemde olduğunuzu bile unutuyorsunuz