Aylar önce başlamıştım yarısına gelmiştim ama sonra o dönem hiç kitap okuyamamaya başladım, güzel bir konusu var özellikle Lost izleyenler kesin bayılır, ben de çok sevdim ama çok yarım bıraka bıraka okuduğum için biraz sıkıldım galiba, sonu harikaydı, serinin devamı da bende mevcut ama şuanlık ilgimi çekmiyor, ama ilk kitaba genel olarak bakarsam cidden güzeldi, sinirlendiğim yerler oldu ama sonu mutlu bittiği için beni tatmin etti