"İnsanlar birbirini tanımanın ne kadar güç olduğunu bildikleri için bu zahmetli işe teşebbüs etmektense, körler gibi rastgele dolaşmayı ve ancak çarpıştıkça birbirlerinin mevcudiyetinden haberdar olmayı tercih ediyorlar."
Kitap tek kelimeyle harikaydı ama çok garip bir şekilde baş karakterin içine kapanıklığı biraz boğdu beni garip hissettim niyeyse, onun dışında kitap harikaydı ve çok akıcıydı, elimden bırakamadım, her boş zamanımda okumak için can attım resmen. Sonunda çok üzüldüm ama kitabı bitirdiğimde yüzüme buruk bi gülümseme yayıldı. Kitabın anlatımı da harikaydı, bi ara tekrar okumak istiyorum bazı kısımları...