"Sanırmısın ki... Her zaman... Her zaman yalnız korkudur... Insanlara engel olan? Utanç... Utanç olamaz mı?.. Içini dökmek... Elalemin önünde soyunmak utancı?"
"Korku, cezadan daha berbattır, çünkü ceza bellidir, ağır veya hafif; bilinmeyene, sınırlandırılmamışa kıyasla ceza, daha az ürkütür. Cezanın ne olduğunu anlayınca kız rahatladı. Ağlaması seni şaşırtmasın: Gözyaşları şimdi dışarıya akıyor, daha önce içerde birikip kalmıştır. Içerdeki gözyaşları dışarı akandan daha fenadır."